خدمات کاشت مو در اصفهان

زنان و مردان بسیاری درگیر ریزش مو هستند. این مشکل‌ می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد مانند فشار و استرس، رژیم غذایی نامناسب، عدم تعادل هورمونی، بیماری، ارثی و یا مصرف برخی از داروها. روش‌های متفاوتی نیز برای درمان و کاهش ریزش مو وجود دارد. اما یکی از مطمئن‌‌ترین و بهترین راه‌های برای درمان طاسی و ریزش موی شدید کاشت مو است که درحال حاضر به روش‌های نوین با درصد موفقیت بالایی انجام‌ می‌شود. اگر‌ می‌خواهید در مورد بهترین روش کاشت مو در اصفهان و مراحل آن اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

انواع روش‌های کاشت مو

کاشت مو تکنیکی است که در آن ریشه‌های مو را از بانک مو به ناحیه خالی از مو و یا در حال ریزش مو پیوند‌ می‌زنند. این روش معمولا برای درمان ریزش موی مردانه مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد و ریشه‌هایی که به طور ژنتیکی مقاوم به ریزش هستند به نواحی بدون مو که عمدتا در جلوی سر قرار دارند انتقال داده‌ می‌شود. این روش برای کاشت ابرو، کاشت مژه و کاشت ریش و سیبیل نیز مناسب است. کاشت مو در اصفهان و دیگر نقاط جهان به روش‌های مختلفی انجام‌ می‌شود که در زیر به آن‌ها اشاره‌ می‌کنیم.

روش FUE

این روش شامل تمامی روش‌ها مانند BUT، SUT، FUM، FUT، FUG و FIT‌ می‌شود. در واقع FUE به معنی برداشتن مو از هر قسمتی از بدن و پیوند آن موها به سایر نواحی است. معمولا از این روش برای انتقال مو به ناحیه کم مو یا طاس سر، ریش، ابرو … استفاده‌ می‌کنند.

روش FIT

در این روش فولیکول‌های مو از طریق پانچ مو از ناحیه بانک مو جداسازی‌ می‌شوند. این ناحیه‌ می‌تواند بالای گوش‌ها یا پشت سر باشد و بعد آن را به قسمتی که نیاز به کاشت مو دارد منتقل‌ می‌کنند.

روش BHT

در این روش کاشت مو در اصفهان به جای آنکه مو را از ناحیه پشت سر برداشت کنند آن را از موهای بدن مثل سینه، ران، کمر، ناحیه شرمگاهی و یا هر قسمتی از بدن که موی قابل برداشت دارد به روش پانچ برداشت‌ می‌کنند و به ناحیه مد نظر پیوند‌ می‌دهند.

روش FUT

این روش از نخستین روش‌های کاشت مو است و به دلیل معایبی مانند درد، خونریزی، بیهوشی، جراحی و سایر عوارض جانبی که در برداشت گرافت‌های مو داشت منسوخ شده و دیگر استفاده نمی‌شود.

روش FUG

FUG روشی مکمل برای کاشت مو است و این جراحی برای درمان ریزش مو مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد و دارای اصول و قوانین بسیار دقیقی است.

روش SUT

SUT روش کاشت مو بدون جراحی است که از طریق دستگاه‌های اتوماتیک انجام‌ می‌شود. در واقع چون برداشت گرافت‌ها از پشت سر توسط دستگاه صورت‌ می‌گیرد و خطای انسانی وجود ندارد دارای نتایج فوق‌العاده‌ای است. به طوری که در هر جلسه آن امکان برداشت 14000 تار مو و کاشت آن در محل مد نظر وجود دارد. این روش بدون درد و بیهوشی بوده و دوران نقاهت و عوارض خاصی ندارد.

همه شایستۀ زیباتر شدن هستند . . .
برای رزرو نوبت همین حالا اقدام کن

مراحل کاشت مو

کاشت مو دارای مراحل مختلفی است که در کلینیک‌های معتبر به طور کامل و با دقت رعایت‌ می‌شوند و بیمار به نتایج بسیار عالی دست‌ می‌یابد. مراحل کاشت مو به شرح زیر هستند.

مشاوره رایگان کاشت مو

نخستین مرحله مراجعه به کلینیک و دریافت وقت مشاوره است. در جلسه مشاوره پزشک با بررسی وضعیت شما به تمامی سوالاتی که در ذهنتان وجود دارد به خوبی پاسخ‌ می‌دهد و اطلاعات کاملی در مورد باید‌ها و نبایدها قبل و بعد کاشت مو به دست‌ می‌آورید.

معاینه موی سر و انتخاب بهترین روش کاشت مو

بعد از گرفتن تصمیم قطعی در مورد کاشت مو پزشک پوست و موی شما را معاینه‌ می‌کند  و با توجه به نوع طاسی، جنس مو و میزان تراکم مد نظرتان بهترین روش کاشت مو را پیشنهاد‌ می‌دهد. توجه داشته باشید که در صورت داشتن شوره، جوش یا تاول در سر باید حتما ابتدا آن‌ها را درمان کنید.

انجام آزمایشات لازم پیش از عمل کاشت مو

نیاز است که بیمار پیش از فرآیند کاشت مو یک سری آزمایشی در رابطه با انعقاد خون، هپاتیت، ایدز و … انجام دهد تا پزشک بتواند کاشت مو را متناسب با شرایط بیمار به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

تجویز داروهای لازم

معمولا قبل از کاشت مو توسط پزشک داروی خاصی تجویز نمی‌شود و تنها در شرایطی که فرد بیماری خاصی داشته باشد و دارو مصرف کند باید به پزشک اطلاع دهد تا در صورت لزوم داروی مورد نیاز تجویز گردد.

آماده سازی بیمار برای اتاق عمل

پس از طی نمودن این مراحل بیمار برای روز عمل آماده‌ می‌شود و طراحی خط رویش مو روی سر وی انجام‌ می‌گیرد تا کاشت تارها به درستی انجام شود. توصیه‌ می‌شود که فرد پیش از عمل یک وعده غذایی سبک میل کند.

برداشت فولیکول‌های مو

بر اساس روش انتخابی پزشک گرافت‌ها را از بانک مو برداشته و با انجام معاینات لازم بهترین فولیکول‌ها را در یک ظرف حاوی مایع قرار‌ می‌دهد تا جهت کاشت آماده شوند. 

کاشت مو

در پایان ناحیه‌ای از سر که نیاز به کاشت دارد با بی حسی موضعی آماده کاشت فولیکول‌های مو‌ می‌شود. کاشت مو معمولا 5 الی 7 ساعت طول‌ می‌کشد اما بیمار هیچگونه دردی احساس نخواهد کرد. در نهایت وضعیت بیمار از لحاظ افت فشار خون، ضربان قلب و استرس کنترل‌ می‌شود و در صورت نیاز سرم قندی و آرامبخش به بیمار تزریق‌ می‌گردد.

بهترین روش کاشت مو طبیعی

در میان روش‌های نوین کاشت مو روش‌های برداشت واحد فولیکولی FUE و روش پیوند/ انتقال واحد فولیکولی FUT از بهترین روش‌های کاشت مو هستند. البته انتخاب روش به شرایط فرد بستگی دارد. اما در حالت کلی خیلی از پزشکان بهترین و جدیدترین  روش کاشت مو را روش SUT‌ می‌دانند که در آن از دستگاه‌های پیشرفته استفاده‌ می‌شود و فرآیند برداشت مو در کوتاه‌‌ترین زمان انجام‌ می‌شود. این روش دارای درصد موفقیت خیلی بالایی است و کمترین میزان عوارض جانبی و معایب را دارد به همین دلیل محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

کاشت مو مناسب چه افرادی است؟

کاشت مو موجب بهبود اعتماد به نفس افراد‌ می‌شود. اما تمامی افراد کاندید مناسبی برای این روش نیستند. از بهترین کاندیدهای کاشت مو‌ می‌توان به افراد زیر اشاره نمود.

  • زنانی که دارای موهای بسیار نازکی هستند.
  • مردانی که الگوی طاسی مردانه بیش از 5 سال دارند و نتوانسته‌اند با سایر روش‌ها آن را درمان کنند.
  • افرادی که قسمتی از موهای خود را در اثر آسیب دیدگی پوست سر یا سوختگی از دست داده‌اند.
  • افرادی که به علت انجام عمل‌های زیبایی مثل لیفت صورت دچار ریزش موی شدید شده‌اند.

هزینه کاشت مو

کاشت مو در مقایسه با سایر روش‌های درمان ریزش مو هزینه بیشتری دارد اما دارای نتایج قطعی و تضمینی است. هزینه کاشت مو با توجه به روش انتخابی و گستردگی ناحیه ای از سر که دچار طاسی شده است و همچنین تخصص و مهارت پزشک و نوع کلینیک متفاوت است. لازم به ذکر است که هیچکدام از شرکت‌های بیمه‌ای در کشور هزینه‌های سنگین کاشت مو را تقبل نمی کنند و بیماران باید خودشان تمامی این هزینه‌ها را پرداخت کنند. البته برخی از کلینیک‌های پوست و مو شرایط پرداخت اقساطی را برای بیماران فراهم نموده‌اند تا دیگر دغدغه‌ای بابت هزینه‌های بالای جراحی کاشت ابرو، مو، ریش و … نداشته باشند.

بهترین کلینیک کاشت مو در اصفهان

کاشت مو از بهترین و موثرترین روش‌های درمان طاسی و ریزش مو است ، اما با توجه به هزینه بالایی که دارد باید حتما توسط پزشکان متخصص و مجرب انجام شود تا بتوانید به نتایج دلخواهی دست یابید. یکی از معتبرترین و پیشرفته‌‌ترین کلینیک‌های پوست و مو در اصفهان، کلینیک زیبایی سپهر است که انواع خدمات جراحی‌های زیبایی و پلاستیک را توسط گروه متخصصین مجرب خود با پیشرفته‌‌ترین تجهیزات ارائه‌ می‌دهد. از این رو‌ می‌توانید با اطمینان خاطر برای درمان ریزش موهای خود و کاشت موی طبیعی به این کلینیک مراجعه کنید.

همه شایستۀ زیباتر شدن هستند . . .
برای رزرو نوبت همین حالا اقدام کن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *